  • Data: 2012-12-09 15:55:42
    Temat: Re: art. 78 ust 4
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" napisał:
    > To nie jest smieszne, bo zamiast pisemka ze strazy miejskiej
    > ze twoj samochod przekroczyl predkosc w lesie o 2 km/h moze
    > przyjsc pisemko z prokuratury ze kierowca towjego auta zabil
    > kogos na przejsciu dla pieszych. I wowczas uwierz mi, ze bedzie
    > sie chcialo komus sprawdzac, czy dane goscia z konga pasuja
    > do kogokolwiek i czy on w tym czasie mial byc szanse w polsce,
    > czy ktokolwiek oprocz ciebie go jeszcze widzial i zna I jak wyjdzie, ze
    > nie to mozesz dlugie dni spedzic w areszcie, zanim sąd

    Weź mi wyjaśnij jak ja pożyczając komuś auto mam sprawdzić prawdziwość
    podawanych przez niego danych, czy dokumentów? NIE MAM takiej możliwości ani
    nie ma takiego praw, DOTARŁO?

    Podam prostszy przykład: "W tym czasie nie prowadziłem auta i nikomu na to
    nie zezwoliłem, jeśli ktoś to zrobił to bez mojej wiedzy i zgody"
    "Ktoś" potem odstawił auto albo na miejsce, albo znalazłem je pod pobliskim
    marketem.
    Abo miałem spisane dane, ale pies mi zjadł kartkę, albo ktoś mi ukradł
    portfel z kartką w środku.