  • Data: 2012-12-10 09:16:01
    Temat: Re: art. 78 ust 4
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-10 08:50, Kris pisze:

    > W podobnej sytuacji wskazałem klienta- podałem jego imioe nazwisko, pesel, serie i
    nr dowodu osobistego.
    > Spójrz co mi nasi dzielni strażnicy odpisali. Pomimo tego że długie warto poczytac
    bo nawet Jamesa Bonda tam wymienili;)

    > http://www.voila.pl/332/ob9it/

    Dobre ;)

    "Czy o takie zachowania chodzi?
    Czy to jest odpowiedzialność?
    Otóż nie."

    To brzmi jak z kazania :)

    Ciekawy też jest inny fragment:

    "Nie zmienia to jednak faktu, że właściciel pojazdu musi znać podstawowe
    personalia (imię, nazwisko, adres zamieszkania lub numer telefonu)
    kierującego pojazdem w oznaczonym miejscu i czasie"

    Czyli wystarczy znać imię i nazwisko i telefon.

    --
    Liwiusz