  • Data: 2012-12-09 14:35:13
    Temat: Re: art. 78 ust 4
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę" napisał:
    > To się jeszcze wtrącę i powiem, że może zajść i taki
    > przypadek, że zostaliśmy okłamani co do prawdziwej
    > tożsamości danego osobnika. I wtedy dopiero jest problem...

    Ja dodam że zwykły obywatel nie posiada przeszkolenia milicyjnego w
    sprawdzaniu oryginalności dokumentów, ani nie posiada dostępu do ich
    specjalistycznych baz danych gdzie można owe dane zweryfikować, dlatego taka
    ustawa to zwykły bubel i można spokojnie wygrać w każdym sądzie podając
    obywatela konga:)
    Pewnie że można zostać okłamanym, można też spisać dane na kartce i ją
    zgubić, przecież nikt nam nie płaci za prowadzenie archiwów w tej sprawie,
    prawda?
    Wysoki sądzie, z braku środków na archiwizację danych nie posiadam ich:)