    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ambasada wzywa (do płacenia za więcej wiz USA)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 28 Apr 2019 12:59:45 GMT

    > Wiesz, skoro dawniej słyszałem o wielu, a teraz nie, to chyba daje
    > podstawy do przypuszczenia, że trochę się kierunek emigracji
    > zmienił.

    Mysle ze zjawisko mogło delikatnie osłabnac ale skoro nadal kilkaset
    tysiecy osób rocznie wystepuje o wizy to chyba marginalne nie jest...

    > Toteż właśnie dlatego dla samego zachowania równowagi bym im kazał o
    > te wizy występować.

    No to mowie ze mozna tak zrobic, ale bedzie to postepowanie zgodnie z
    reguła ze na złosc rodzicom odmroze sobie uszy. Kto na tym straci?
    Naprawde sądzisz ze amerykanie?
    Jak ustawisz zasady? Tak samo jak USA, czyli ruch bezwizowy jezeli ilosc
    odmów bedzie mniejsza niz 3%?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.