  • Data: 2019-04-28 15:14:48
    Temat: Re: ambasada wzywa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wnikając już w to, kogo masz na myśli, to jak sobie wyobrażasz, że
    > Prezydent USA przyjeżdża i zamiast rozmawiać z Prezydentem, rozmawia z
    > "przechodniami"

    Normalnie. Jak nasi robili laskę hamburgerom i żydom, to przecież nie
    rozmawiał oficjalnie trampek z dudełem, tylko odpowiednia osoba
    przekazała, żeby przekazać odpowiedniej osobie u nas, że mamy grzecznie
    przeprosić i szczegóły nam przekaże mossad w hotelu w Wiedniu. I potem w
    nocy naczelnik spowrotem ukleknął na kolanach z których wcześniej wstał
    i ładnie zrobił swoimi posłami o co go poproszono.

    W wielkiej brytanii też specjalnego problemu z tym nie mają, że
    teoretycznie królowa rządzi, i to również Kanadą i Australią. Nie szukaj
    problemu gdzie go nie ma.

    Shrek