  • Data: 2009-08-31 07:57:51
    Temat: Re: allegro/problem
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > nie wiem czy odpwiednia grupa ale szukam pomocnych informacji od prawnej
    > strony.Sprawa wygląda tak:

    Ja mam natomiast przeciwny problem. Szukalem pewnej rzeczy od dawna i
    myslalem ze ja znalazlem, od razu "Kupilem Teraz" 5 sztuk z przedplata na
    konto (w sumie wyszlo z wysylka 37zl). Byl to weekend, w niedziele od razu
    skapowalem sie ze to nie ten model, szybko zawiadomilem sprzedawce o tym
    proszac o zwrot pieniedzy i anulowanie aukcji lub alternatywnie zeby
    sprzedal ten model ktory faktycznie potrzebuje jesli go ma. Minal juz
    tydzien, kasy nie mam, towaru nie mam, gosc nic nie odpowiada na maile. Co
    zrobic? Dac mu negatywa? Czekac jeszcze tydzien? Pisac do allegro? Olac?