eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[allegro] kłotliwa sytuacja › Re: [allegro] kłotliwa sytuacja
  • Data: 2004-02-23 21:16:09
    Temat: Re: [allegro] kłotliwa sytuacja
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Thu, 22 Jan 2004 19:02:27 +0100, w
    <o...@4...com>, futszaK <t...@s...pl>
    napisał(-a):

    > On Thu, 22 Jan 2004 17:14:16 +0100, "SQLwysyn" <s...@w...pI> wrote:
    >
    > >> > zaoferowałem podzespoły komputerowe pozostałe z modernizacji komputera
    > >> > wykonywanej przez zaprzyjaźniony serwis komputerowy
    > >> w twojej ofercie slowem nie jest wspomniane, ze oferowany sprzet jest
    > >> sprawny.
    > >A zwrot "sprzęt w stanie b.dobrym" o tym aby nie swiadczy?
    >
    > wizualnym czy technicznym ????

    A pisze że tylko "wizualnym" czy że 'ogólnie' b. dobrym?

    A swoją drogą w takim przypadku raczej również nie uwzględniałbym reklamacji, a
    już na bank w przypadku "za pobraniem".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1