  • Data: 2008-03-12 14:39:23
    Temat: Re: alimenty po 25 rż
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > Kończy jedną szkołę i idzie do kolejnej i tak dalej. I co wtedy?

    Trzeba by zernkąć do orzecznictwa w tej sprawie, myślę, że ukończenie
    jednych studiów uprawnia już do samodzielnego utrzymywania sie. Z
    pewnością uczenie się samo przez się nie oznacza obowiązku
    alimentacyjnego, taką sprawę każdorazowo oceni sąd, nie sądzę, aby
    przyznał alimenty 30-latkowi, bo robi trzeci fakultet, czy doktorowi, bo
    się habilituje :)

    Domyślnie można zatem założyć, że nieprzerwany ciąg nauki od szkoły
    podstawowej do magistra upoważnia do alimentów, a wszelkiego rodzaju
    opóźnienia, dodatkowe szkoły, są już do rozważenia przez sąd.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz