  • Data: 2007-04-04 14:31:04
    Temat: Re: alimenty na ojca
    Od: Mondo <m...@m...mondo> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:
    > "Mondo" <m...@m...mondo> wrote in message

    > A to źle?
    > On cię utrzymywał jak byłeś mały teraz czas na ciebie.

    nie moge sie z tym zgodzic, niemniej nie chce opisywac szczegolowo mojej
    sytuacji bo nie ma to znaczenia w tym momencie. Aczkolwiek rozumiem ze z
    prawnego punktu widzenia pewnie masz racje.

    > Bez znaczenia.
    > Masz obowiązek alimentacyjny wobec ojca niezależnie od faktu, czy on cię
    > utrzymywał czy nie, tak samo jak on miał obowiąze alimentacyjny wobec ciebie
    > niezaleznie od tego czy cię chciał, czy nie.
    > Są od tego wyjątki ale w sądzie raczej bez prawnika nie wygrasz.

    A ile to kosztuje?

    > Raczej idź w kierunku, że ojca jednak stac na samodzielne utrzymanie, tylko,
    > że się o to nie stara.
    > Wszystko zalezy od jego sytuacji, np. możez próbować wykazywać, że nigdy nie
    > starał się o pomoc w pomocy społecznej, nigdy nie zgłosił się po pomoc do
    > .... itp.
    > Pójscie w kierunku zwolnienia z obowiązku alimentacyjnego jest raczej
    > przegraną drogą.

    to bedzie trudne. ojciec to kombinator, ma jakies zaswiadczenie ze
    czasowo jest niezdolny do pracy. W ogole w pozwie przedstawil sie jako
    poszkodowanego przez los i przez dzieci wyrodne. O tym ze mial mnie w d.
    przez tyle lat jakos sie nie zajaknal. teraz mu sis przypomnialo ze
    ma dzieci.

    a moze zmiana obywatelstwa? :>

    pzdr, Mondo