  • Data: 2007-04-05 10:21:23
    Temat: Re: alimenty na ojca
    Od: Mondo <m...@m...mondo> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel wrote:

    > Rozumiem Twoja sytuacje. Ale wlasnie prawo to reguluje, jakby nie patrzec jest
    > to prawnie Twoj ojciec. Tak jak jednak Ci juz doradzono, przedstaw, ze przede
    > wszystkim ojciec moze pomoc sam sobie, ktora moze mu pomoc. Wspomniana chocby
    > pomoc spoleczny. Niewiele napisales o nim ogolnie i tym dlaczego motywuje swoj
    > pozew, ale naprawde dorosly czlowiek nie ma zadnych mozliwosci zarobkowych?
    >
    > Jesli natomiast nie pracuje, bo jest na emeryturze / jest chory - to co ze
    > swiadczeniami ze strony Panstwa?

    ma "umniarkowany stopien niepelnosprawnosci" i jakis niewielki zasilek.

    > No przedstawienie Twoich wydatkow i mozliwosci zarobkowych to podstawowa rzecz
    > na sprawach alimentacyjnych.

    z tego wniosek ze jedyna droga to wykazac ze mnie na to nie stac, i ze
    wyplacanie mu alimetow godzi w moja wlasna rodzine finansowo.

    > A ogolnie to skontaktuj sie z prawnikiem (najlepiej takim, ktory dobrze sie
    > zna na sprawach alimentacyjnych - popytaj troche w Twojej okolicy), zabierz
    > wszystkie dokumenty procesowe i to co chcesz przedstawic na nowej sprawie. On
    > podpowie w Twojej konkretnej sprawie, a za wizyte zaplacisz ok. 50 zl - suma
    > sumarum sie chyba oplaci :-).

    tak, poszukam kogos.

    BTW, dlaczego sad odrzucil moje powolanie sie na zasady wpolzycia
    spolecznego? powiedzial ze sady rzadko sie na to powoluja, ale to nie
    znaczy chyba ze wcale?

    pzdr,

    Mondo