  • Data: 2007-04-05 11:33:57
    Temat: Re: alimenty na ojca
    Od: Mondo <m...@m...mondo> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel wrote:

    > Moze po prostu nie przekonales sadu do jej zastosowania? To jednak nie taki
    > latwy (poza ewidentnymi przypadkami) do zastosowania przepis.

    wykazalismy dosc szeroko ze jego zainteresowanie rodzina bylo zerowe,
    uchylal sie od placenia alimentow, rozwod z jego winy (od wystapil o
    rozwod) przedstawilismy zaswiadczenia lekarskie ze sytuacja w jakiej
    postawil rodzine posrednio(?) odbila sie na naszym zdrowiu, przemoc w
    glownym stopniu psychiczna, ale i fizyczna. dlugo by tu wymieniac.

    coz, spisze nowe oswiadczenie, opisze moja sytuacje materialna i
    postaram sie wykazac ze moze pracowac.

    dzieki za rady

    pzdr,
    Mondo