    From: "Idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty do matki
    Date: Sun, 18 Jun 2006 10:48:43 +0200

    Użytkownik "Kamila" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e71pit$dvu$1@news.task.gda.pl...

    > Nie znasz okoliczności rozpadu małżeństwa moich rodziców więc nie zakładaj
    > z góry, że winna jestem ja lub mój ojciec.

    A ja myślałam, że osoba która ukończy studia potrafi czytać ze
    zrozumieniem...

    W którym miejscu Jacek dał wyraz swojemu założeniu, że winna rozpadu
    małżeństwa rodziców jesteś Ty lub Twój ojciec ?

    Rozumiem, że przed sądem rozstrzygnie się sprawa czy 25 letnia, wykształcona
    osoba ma dostawać w dalszym ciągu alimenty od (zgaduję) około 50 letniej
    (zatem już niechętnie zatrudnianej) bezrobotnej, byłej rencistki? Na Twoim
    miejscu raczej nie poruszałabym tematu trudnej sytuacji na rynku pracy, bo
    sąd może dojśc do wniosku, że sytuacja Twojej matki jest jeszcze trudniejsza
    niż Twoja...

    Monika