  • Data: 2008-09-07 09:12:37
    Temat: Re: alimenty - czu dopbrze myślę ?
    Od: " Idiom" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > bo 300 to byl tylko przyklad, moj kumpel np. placi 800, a sa tacy co
    > becaluja i 1500

    Przykład? Na co?

    Możesz mi jakoś wyjaśnić, co chciałeś pokazać tym przykładem? Żeby było Ci
    łatwiej, przypomnę, jak wyglądała dyskusja:

    Herald napisał: "z reguły "mamuśki" żądają horrendalnych kwot by utrzymywać
    swoje dupsko jeszcze."

    Ja - napisałam, że w 2005 roku średnia zasądzonych alimentów to było 362 PLN
    a z tego nie da się utrzymać i dziecka i siebie.

    Na co Ty wyskoczyłeś z hasłem (o, pardon - przykładem), że do 300 PLN matka
    powinna dołozyć drugie tyle. Chciałeś w ten sposób pokazać, że twierdzenie
    Heralda jest nieprawdziwe? Nie mogłeś napisać tego wprost - Idiom, masz
    rację? :D

    Dobra, wiem, że nie chodziło Ci o potwierdzenie, że mam rację, dlatego weź
    wyjaśnij na co miały być przykładem te 3 stówy. Czekam :)

    pozdr

    Monika