  • Data: 2004-06-20 00:42:17
    Temat: Re: akt bezradnosci i prosba o pomoc!!!
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon Pisarek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cb1cq5$e3q$1@news.onet.pl...

    > Jestem absolwentem Akademi Techniczno Rolniczej na kierunku Elektronika i
    > Telekomunikacja. Do tej pory nie mialem żadnych kofliktów z prawem, jednak

    powiem tak ja ciebie rozumiem
    ale tak to już jest
    ja jak się nałykam gorzały to nie ruszam kierownicy
    przez następny dzień
    1,19 to znaczy że pewnie standardowo zrobiłeś połówkę z kolegą
    to po co chwytałeś za kierownicę?
    a czy to rower czy samochód bez znaczenia
    od razu mówię że też mi się nie podoba próg 0.2
    gdy w niemczech wynosi on 0,8 a ciekawe kto ma słabszą głowę.
    podsumowując dzieciuch jesteś i tyle
    jak chlasz to nie jeździj.
    pisząc to pewnie samemu mam ze 2,5 ale prowadzenie kompa pod wpływem jest
    dozwolone:)))
    a do autka wsiadam dopiero w poniedziałek.
    na zdrowie.