eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoabonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia › Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Date: Mon, 23 Jan 2012 09:24:50 +0100
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    <jfe31t$4tg$1@inews.gazeta.pl> <jfeia2$ful$4@inews.gazeta.pl>
    <jfeitb$kgi$1@inews.gazeta.pl> <jfejl8$n0j$1@inews.gazeta.pl>
    <jfgjrm$tvi$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 2012-01-22 10:10, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > A Ty rozumiesz, że jak na skrzyżowaniu nikogo nie ma to nie ma i już ?

    Wiesz matka kolegi zginęła, a ojciec ledwo przeżył, bo jednemu kierowcy
    tira tez się zakaz wyprzedzania i ograniczenie do 40 km/h wydawało
    idiotyzmem, a że drogo akurat ma w tym miejscu 2 ostre zakręty z czego
    jeden ma ograniczoną widoczność, jest wąska (że o wyjeździe ze szpitala
    za jednym z tych zakrętów nie wspomnę) nie dało do myślenia "mistrzowi
    kierownicy"... Jeśli chodzi o teorie z korzystania z tego co nam daje
    cywilizacja, to tak, nieuporządkowane może być, gdy korzysta z tego
    garstka osób, gdy korzysta więcej zaczyna byc niebezpieczne i trzeba to
    uporządkować. Wiesz w domu nie musze miec włączonego na stałe
    antywirusa, mniej więcej raz na pół roku robię kontrolę dla spokojności
    sumienia, fw wystarcza, oraz odseparowanie sieci, natomiast w pracy nie
    wyobrażam sobie pracy bez dobrego antywirusa i już kilkukrotnie
    uratowało to dane na komputerze - z tego prostego powodu, ze w sieci
    jest zbyt dużo osób nie świadomie posiadających wirusy.
    Nieprzestrzeganie reguł w społeczeństwie właśnie niesie
    niebezpieczeństwo, dla Ciebie jak i dla innych. Co najwyżej warto zadbać
    o to, aby reguły były wprowadzane rozsądnie i tak - wiem, że jest wiele
    ograniczeń wprowadzanych bez sensu oraz, ale tu raczej trzeba naciskać
    na tych prowadzających te ograniczenia, a nie tych wymuszających ich
    egzekwowanie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl