eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoabonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia › Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
  • Data: 2012-01-23 18:18:23
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-23 17:27, sqlwiel pisze:

    > Cały system jest ustawiony pod najgorszą, najgłupszą cipę, która za
    > zrobienie laski egzaminatorowi jest w stanie uzyskać PJ.

    No popatrz. Widzę, że znasz to z autopsji.
    Ale szczegółów może zaoszczędź, bo niektórzy są świeżo po obiedzie.

    > W związku z tym wszystkie oznakowania, przepisy i
    > zasady ruchu muszą być ustawione tak, aby taka najgłupsza cipa nie
    > zrobiła sobie krzywdy, jeśli wyruszy w trasę spod domu do supermarketu
    > zostawiwszy rozum pod łóżkiem.

    Przepisy są niestety głównie po to, żeby takie barany jak Ty czy koleś z
    TIRa nie zrobiły krzywdy_innym_ normalnym ludziom. Właśnie gdyby nie
    było takiego palanctwa, jakie prezentujesz, nie trzeba byłoby wprowadzać
    większości zakazów czy reguł.
    Ale co ja ci będę tłumaczyć, jak ty matołku nie jesteś w stanie nawet
    poprawnie odczytać cudzego nicka.

    N.