eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoabonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia › Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
  • Data: 2012-01-23 15:34:33
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > Wiesz matka kolegi zginęła, a ojciec ledwo przeżył, bo jednemu kierowcy
    > tira tez się zakaz wyprzedzania i ograniczenie do 40 km/h wydawało
    > idiotyzmem,

    Jaki to ma związek wjeżdżaniem na puste skrzyżowanie ?

    > a że drogo akurat ma w tym miejscu 2 ostre zakręty z czego jeden ma
    > ograniczoną widoczność, jest wąska (że o wyjeździe ze szpitala za jednym z
    > tych zakrętów nie wspomnę) nie dało do myślenia "mistrzowi kierownicy"...

    Czy to znaczy, że należy postawić na tym zakręcie czerwone światło gdyż
    rozwiąże ono problem ?

    > Jeśli chodzi o teorie z korzystania z tego co nam daje cywilizacja, to
    > tak, nieuporządkowane może być, gdy korzysta z tego garstka osób, gdy
    > korzysta więcej zaczyna byc niebezpieczne i trzeba to uporządkować.

    Szlabany wprowadzić ? Ale to chyba dla tych co nie umieją się poruszać
    sprawnie.

    > Wiesz w domu nie musze miec włączonego na stałe antywirusa, mniej więcej
    > raz na pół roku robię kontrolę dla spokojności sumienia, fw wystarcza,
    > oraz odseparowanie sieci, natomiast w pracy nie wyobrażam sobie pracy bez
    > dobrego antywirusa i już kilkukrotnie uratowało to dane na komputerze - z
    > tego prostego powodu, ze w sieci jest zbyt dużo osób nie świadomie
    > posiadających wirusy.

    Jeśli w pracy potrzebujesz antywirusa to dowodzi, że jako profesjonalista
    dopuszczasz się ryzykownych zachowań w kwestii profilaktyki.

    > Nieprzestrzeganie reguł w społeczeństwie właśnie niesie niebezpieczeństwo,
    > dla Ciebie jak i dla innych.

    Znaczy w domu przestrzegasz reguł a w pracy już nie musisz ? Podkręć jasność
    wypowiedzi.

    > Co najwyżej warto zadbać o to, aby reguły były wprowadzane rozsądnie i
    > tak - wiem, że jest wiele ograniczeń wprowadzanych bez sensu oraz, ale tu
    > raczej trzeba naciskać na tych prowadzających te ograniczenia, a nie tych
    > wymuszających ich egzekwowanie.

    Ale jedzie coś czy nie jedzie ? Bo jak nie ma to można bezpiecznie przejść
    czy przejechać. O czym tu gadać ?!