    From: pbz <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abonament R-T - jestem w szoku
    Date: Sun, 8 Nov 2009 09:16:52 -0800 (PST)

    On Nov 5, 9:40 pm, "Icek" <i...@d...pl> wrote:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,72251
    38,Nie_placisz_ab...

    > "Rzecznik Poczty Zbigniew Baranowski wyjaśnia, że od kilku miesięcy łatwiej uzyskać
    informacje o tym, kto zalega z zapłatą. Stało
    > się to prostsze po wprowadzeniu elektronicznego sposobu przyjmowania opłat za
    abonament"

    > rozumiem, ze dotychczas baza klientow placacych za abonament byla tylko w wersji
    papierowej ???

    > Icek
    >
    > --www.StareGry.pl- Najwiekszy polski serwis o tematy ce starych gier

    Cóż... Sześć lat temu pracowałem w Centralnym Ośrodku Rozliczeniowym
    Poczty Polskiej w Bydgoszczy... Są tam bazy wszystkich przekazów
    pocztowych, rent i emerytur, a także jest baza danych opłat RTV. Już
    wtedy mogłem bez problemu sprawdzić jakie mam konto, jakie zaległości.
    Tyle, że jak widzę ośrodek ten ma kłopoty. Nawet nie płacą za swoją
    domenę: http://www.ppcor.org.pl ... Mimo że oddział ten jest oparty w
    100% na systemach komputerowych, to Za takie pieniądze nie pracuje tam
    żaden informatyk :) Jak ja pracowałem to było np. dwóch hydraulików
    (mgr inż instalacji sanitarnych), jakiś geograf i jeszcze ktoś mający
    jeszcze mniej pojęcia. Być może teraz oszczędzili na stronier
    internetowej i zatrudniki kogoś, kto im te dane z bazy wydobył :)

    --
    paweł ziemba