    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Date: Wed, 17 Jul 2013 12:00:49 +0000 (UTC)
    <ks16ft$apm$1@node2.news.atman.pl> <ks1bi6$fng$1@node2.news.atman.pl>
    <ks1lh5$pd1$2@node2.news.atman.pl>
    <51e46342$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks2pol$uts$1@node1.news.atman.pl>
    <51e4f8be$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks2tnb$t52$1@node2.news.atman.pl>
    <51e5059e$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks3394$31r$1@node2.news.atman.pl>
    <51e5402a$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks3gou$n7q$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks5em8$k6s$2@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks5ibk$csm$2@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks5ko9$qav$1@node1.news.atman.pl>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Szefowie poszczególnych działów, potem naczelnicy, a potem właściwy
    > minister.

    A minister?
    Jak sam widzisz - naczynia są połaczone.
    Zwłaszcza w dłuzszym okresie czasu mozna nimi sterowac i je zmieniać.

    > Przy czym dlaczego twierdzisz, że to działanie nieprawidłowe? Skoro jak
    > sam twierdzisz jest to stosunkowo niewielki detal w budżecie, może po
    > prostu "czeka w kolejce" za czymś ważniejszym? Wiesz, zawsze można
    > zwiększyć zatrudnienie w urzędach skarbowych, skoro się domagasz by
    > egzekucja tego podatku była szybsza ;->

    To bylo ogólnie o braniu odpowiedzialnosci za działania urzędów.
    USy nei maja przeciez wiele wspoolnego z pobieraniem abonamentu.
    Za to - jak działają USy czy np. sądy - miałem okazje przekonac sie nie
    raz. Dobór ludzi, szkolenie ale przede wszystkim wymagania i rozliczanie -
    to jest po prostu kpina.

    > Jak nie jak tak. I to nie tylko moja obserwacja. Patrz: Dilbert.

    Nie znam wiec mógłbyś bardziej dać znać co masz na mysli.
    Moje obserwacje sa takie, ze w budzetowce co byś nie robił, zwłaszcza na
    nizszych stanowiskach to mozesz sobie robic do usranej smierci, popelniac
    błędy, olewac, chodzic na notoryczne lewe L4 o czym wszyscy wiedza i nikt
    ci nic nie zrobi.
    A skoro tak, to po co sie starać.

    Natomiast w prywatnych firmach rozliczanie z jakosci pracy, celów itp jest
    przewaznie duzo bardziej rozwiniete.

    Kiedys przyszedłem do pracy w budzetówce - pokazali co robic.
    Po wprawieniu sie i jakims miesiacu pracy dostałem zwykła zjebe od
    kolezanek. Okazało sie ze robie dziennie tyle, ile one maja zaplanowane na
    tydzien.
    Mało tego - kierownicy doskonale o tym wiedzieli. I co? Nico!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin