    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Subject: Re: a więc wojna!
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 17 Jun 2020 13:29:54 +0200

    Dnia Wed, 17 Jun 2020 13:14:12 +0200, J.F. napisał(a):

    > Skuli, zamalowali, przemalowali ?

    Przemalowali:
    https://chasingunesco.com/wp-content/uploads/2019/02
    /dsc_0072-1200.jpg

    Przecież chodzisz po górach, to powinieneś znać zagadnienie z autopsji.

    > Jak widac na zdjeciach - o slupki polsko-ukrainskie ktos dba, o
    > polsko-czeskie chyba juz nikt :-)

    Trzeba je koniecznie wymienić na pięciometrowe, w jaskrawych kolorach , bo
    po nawrocie epidemii znowu wojsko zacznie pilnować granicy i tym razem
    jeszcze wjadą do Czech czołgiem i to niejednym.

    > Chocby to miejsce
    > https://goo.gl/maps/Hc4iw3g5bnNnKguD8

    To jest chyba wyznaczone miejsce biwakowe, więc palić można, bo:

    "Zgodnie z artykułem 30. Ustawy o lasach na terenach leśnych, śródleśnych
    oraz w odległości do 100 metrów od granicy lasu nie wolno rozniecać ognia
    poza miejscami wyznaczonymi do tego celu przez właściciela lasu lub
    nadleśniczego. Stałe miejsca, gdzie wolno rozpalać ogniska, wyznacza
    nadleśniczy poprzez techniczne zagospodarowanie lasu w celach
    turystyczno-wypoczynkowych, np. przy miejscach biwakowania, obiektach
    turystycznych i edukacyjnych, stanicach turystycznych i harcerskich. Stałe
    miejsca są naniesione na mapy, którymi posługują się osoby monitorujące
    zagrożenie pożarowe lasu."

    https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/Czy-mozna
    -rozpalic-ognisko-w-lesie-lub-robic-grilla-i-czy-jes
    t-to-legalne-2020

    > Albo ci delikwenci
    > https://goo.gl/maps/ios98DqxVskRbKfY7

    Zapewne jak wyżej.