  • Data: 2023-12-22 19:26:14
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.12.2023 o 19:13, J.F pisze:

    > A czemu w takim razie?

    Bo tak reagują na posraną mieszankę kultury i religii. Chyba. W każdym
    razie nie od tego że mieszkali na pustyni:P

    > W jednym Egipcie zyje dzis 100 mln ludzi, dawniej troche mniej, ale
    > cos musieli jeść, a tiry i statki im nie przywoziły.
    >
    > Turcja i Iran latające drony robią, niezbyt one skomplikowane,
    > ale widać są juz mądrzejsi od nas, Polaków.

    No i sam widzisz że to nie od gleby zależy:P BTW - my też robimy fajne
    drony. Ale rozwoju cywilizacyjnego nie mierzyłbym jednak w dronach.
    Zresztą panie - coś się pan tych murzynów tak uczepił - w dronach też
    słabo wypadają:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!