  • Data: 2022-12-17 00:56:30
    Temat: Re: a u policjantow
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2022 o 22:23, RadoslawF pisze:
    > I nie zwróciła jego uwagi różnica wagi?

    A miałeś kiedykolwiek granatnik w ręku? Wątpię - po tym, co piszesz. Po
    pierwsze jest policjantem i mógł nigdy nie mieć w ręku prawdziwego
    bojowego granatnika, to i nie miało co go zdziwić.

    Po drugie w wypadku replik granatników nadkalibrowych, żeby ładniej
    wyglądały, to brakujący granat się dorabia. Przeważnie poprzez
    instalację wytoczonego i polakierowanego kołka drewnianego. Taki kołek
    szczególnie lżejszy od pocisku nie jest. Oryginalny granat waży 2~5 kg
    (w zależności od wersji), zaś kołek niewiele mniej. Bywają bardziej
    wypasione repliki z z granatem ćwiczebnym. Są jedynie pozbawione ładunku
    miotającego. Ten zastępuje kołek albo Rożnica w masie do kilkadziesiąt
    gramów przy wadze kilku kilo.

    > Czy po prostu jest typowym tępym bezmózgiem przyjmującym bzdurne założenia?

    Nie mam zielonego pojęcia, czemu wszystkich wokół uważasz za głupszych
    od siebie., O ile jak się bierze broń palną do ręki, to się raczej
    sprawdza komorę, to w wypadku granatnika trochę trudno. Zakładasz, ze
    dostałeś replikę. Ta replika z zasady ma być jak najbardziej podobna do
    oryginału. Co byś tam chciał sprawdzać? Przecież normalnie tam się
    wkłada replikę pocisku. Czego byś szukał?

    --
    Robert Tomasik