  • Data: 2022-12-17 10:29:36
    Temat: Re: a u policjantow
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Ani jedno, ani drugie. Osobiście nigdy nie odczuwałem potrzeby
    > zagracania szafy takim czymś. Ale mam wielu kolegów, którzy w tym
    > gustują. Przywożą to na rekonstrukcje, a wówczas można "pomacać". Dzieci
    > to macają i dorośli. Po prostu nikomu do głowy nie przyjdzie, że może
    > zawierać niebezpieczne substancje.

    Ale czym innym jest macanie broni, amunicji czy czołgu na jakimś pokazie
    czy festynie, a czym innym jest przywieść taki geszeft ze strefy wojny.

    Choć i na pokazie/wycieczce też można zginąć. Akurat w mojej
    miejscowości prawie 50 lat temu miał miejsce taki wypadek.
    https://poranny.pl/tragedia-w-jednostce-dzieci-zgine
    ly-chociaz-przykryl-granat-wlasnym-cialem/ar/5446412

    > Nie mam zielonego pojęcia. Ale trudno jechać do przyjaciół i zabierać
    > pirotechników, by sprawdzali prezenty. Choć wygląda na to, że ulokowano
    > zaufanie niewłaściwie.

    Nie musiał od razu wieźć ze sobą całej świty, no ale na miejscu w
    Komendzie Głównej albo gdzieś "obok" są osoby, które się na tym znają i
    powinny zweryfikować taki prezencik.

    Zapytam inaczej.
    Czy gdyby komendant pojechał na przykład z kolegami ze służb Ukrainy do
    Czernobyla na zwiedzanie, a ci podarowali mu w słoiczku kawałek
    betonowego gruzu, to powinien to schować do kieszeni i po powrocie
    umieścić nad kominkiem w domu? Czy może dać to do przebadania nawet
    jakimś gównianym dozymetrem?

    > Jak dotąd nikt wybuchowych prezentów nie wręczał, więc pewnie nie
    > widziano potrzeby.

    Tu nie chodzi o to, żeby wywiad zajmował się prezentami dla komendanta.
    Ale już badanie osób i otoczenia z takiej wizyty jak najbardziej. Bo
    potem wychodzą po latach zdjęcia z jakimś Dochnalem czy Ałganowem.