  • Data: 2022-12-17 01:03:16
    Temat: Re: a u policjantow
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2022 o 22:50, nadir pisze:
    > A kupowałeś na bazarze czy przywiozłeś z wojny?

    Ani jedno, ani drugie. Osobiście nigdy nie odczuwałem potrzeby
    zagracania szafy takim czymś. Ale mam wielu kolegów, którzy w tym
    gustują. Przywożą to na rekonstrukcje, a wówczas można "pomacać". Dzieci
    to macają i dorośli. Po prostu nikomu do głowy nie przyjdzie, że może
    zawierać niebezpieczne substancje.

    > A ten komendant w tamte rejony, to nie powinien jeździć z jakimiś
    > bardziej rozgarniętymi przydupasami, które by mu ogarniały takie tematy?

    Nie mam zielonego pojęcia. Ale trudno jechać do przyjaciół i zabierać
    pirotechników, by sprawdzali prezenty. Choć wygląda na to, że ulokowano
    zaufanie niewłaściwie.

    > Daliby mu jakiś polon albo wąglika we flaszeczce i też by to przytargał
    > "na chatę"? W końcu to Komendant Główny Policji, a nie jakiś
    > posterunkowy z Żoliborza.

    Wątpię.

    > Tak w ogóle to taka wizyta jest jakoś obserwowana/ochraniana przez nasz
    > wywiad/kontrwywiad? Działa

    Jak dotąd nikt wybuchowych prezentów nie wręczał, więc pewnie nie
    widziano potrzeby.

    --
    Robert Tomasik