  • Data: 2019-03-27 23:16:28
    Temat: Re: a propos kamerek policji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.03.2019 o 20:59, Budzik pisze:

    > Z jakiego powodu?
    > Ja sie moge przyznac ze 2 x w zyciu byłem :)))

    Ja o wiele więcej razy. Tylko co to niby ma zmieniać? Nie Ciebie ani
    mnie tam oszukano.

    > Serio?
    > Kazdy z moich znajomych był minimum raz (czesc meska) a i czesci pan sie
    > zdarzyło.

    Cóż, to kwestia znajomych. Nie pytałem, ale sądzę, ze pomijając
    znajomych służbowych z moich raczej nikt w takim lokalu nie był. A i ja
    nigdy prywatnie bym tam nie poszedł, bo mnie po prostu nie pasuje ta
    atmosfera. Ale rozumiem, że możesz być odmiennego zdania.

    > No pewnie nie ale pytanie było czy do wstydu...

    Bo ja wiem, czy do wstydu? Pewnie też nie.

    > Czy ja pisałem ze lepiej?

    To "łatwiej" od czego?