  • Data: 2019-03-28 21:59:48
    Temat: Re: a propos kamerek policji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Niedobrze w jakim sensie?

    A gdybys miał zgadywac?
    Przepraszam za odpowiadanie pytaniem na pytanie ale chyba nie mam siły
    tłumaczyc oczywistosci.
    Jeżeli policjant pyta mnie, dlaczego lepiej zeby poszkodowany zgłosił
    oszustwo na policje niz zeby nie zgłosił to ja juz nie wiem co
    powiedziec...

    > Ale ta sprawa z punktu widzenia Policji nie jest wcale trudna. Jeśli
    > by były dowody na przestępstwo, to ujęcie czy choćby ustalenie
    > sprawców nie jest trudne. Problemem jest samo stwierdzenie, czy w
    > ogóle można tu mówić o przestępstwie. To, ze dziennikarze "rozpętują
    > aferę", to nie dowód, że doszło tam do jakiegokolwiek przestępstwa.

    No to do dzieła!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka