  • Data: 2019-03-28 06:59:50
    Temat: Re: a propos kamerek policji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja o wiele więcej razy. Tylko co to niby ma zmieniać? Nie Ciebie ani
    > mnie tam oszukano.

    Czyli powodem wstydu nie jest samo bytowanie jak napisałes powyzej a
    kwestia bycia oszukanym?

    > Cóż, to kwestia znajomych. Nie pytałem, ale sądzę, ze pomijając
    > znajomych służbowych z moich raczej nikt w takim lokalu nie był. A i
    > ja nigdy prywatnie bym tam nie poszedł, bo mnie po prostu nie pasuje
    > ta atmosfera. Ale rozumiem, że możesz być odmiennego zdania.

    Mnie tez nie pasuje, ale zeby sie o tym przekonac to trzeba minimum raz
    byc :)

    > Bo ja wiem, czy do wstydu? Pewnie też nie.

    No własnie. Budowanie takiej atmosfery wstydu wsród poszkodowanych
    sprawia ze beda mniej chetni do zgłaszania. To chyba niedobrze?

    > To "łatwiej" od czego?

    Łatwiej od zakasania rekawów i zajecia sie trudna sprawą...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia