  • Data: 2019-03-28 20:27:17
    Temat: Re: a propos kamerek policji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2019 o 06:59, Budzik pisze:

    > No własnie. Budowanie takiej atmosfery wstydu wsród poszkodowanych
    > sprawia ze beda mniej chetni do zgłaszania. To chyba niedobrze?

    Niedobrze w jakim sensie?

    > Łatwiej od zakasania rekawów i zajecia sie trudna sprawą...

    Ale ta sprawa z punktu widzenia Policji nie jest wcale trudna. Jeśli by
    były dowody na przestępstwo, to ujęcie czy choćby ustalenie sprawców nie
    jest trudne. Problemem jest samo stwierdzenie, czy w ogóle można tu
    mówić o przestępstwie. To, ze dziennikarze "rozpętują aferę", to nie
    dowód, że doszło tam do jakiegokolwiek przestępstwa.