  • Data: 2019-03-28 23:00:03
    Temat: Re: a propos kamerek policji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2019 o 22:45, u2 pisze:

    > budzik udaje durnia, poszkodowani doskonale wiedzieli, że są w
    > burdelu, budzik był w burdelu dwa razy i nie wiedział co to jest
    > burdel ? sądził, ze to legalny biznes ? pytania się mnożą:)))))))))

    Lokale w typie pokazanym w materiale niewiele mają z burdelem wspólnego.
    Zasadą takich lokali jest to, że nie możesz dotknąć tancerek, o
    jakimkolwiek "figlowaniu" już nie wspominając. I co do samej zasady
    niczego nielegalnego w tym nie ma.

    Oczywiście, fakt, że tam przychodzą pijani faceci (albo pod wpływem
    środków), tańczą nagie panienki i leje sie alkohol powoduje, ze może
    dochodzić do nieprawidłowości, czy nawet proponowanego tu oszustwa. Ale
    to trzeba udowodnić i nie wynika to wprost z samego charakteru
    działalności, a ewentualnie działania konkretnych zatrudnionych tam osób.

    Te lokale przynoszą właścicielom na tyle duże dochody, że moim zdaniem
    nie są oni zainteresowani oszukiwaniem klientów. Oszukany klient drugi
    raz do lokalu nie pójdzie, a i powie kolegom, by nie szli. Natomiast bez
    wątpienia lokal "żeruje" na głupocie i w tym zakresie ta linia pomiędzy
    oszustwem, a realizacją umowy jest bardzo cieniutka.