eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot zakupionego towaru › Re: Zwrot zakupionego towaru
  • Data: 2003-03-07 01:47:02
    Temat: Re: Zwrot zakupionego towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <b4894r$kgc$1@sunflower.man.poznan.pl>, Lukasz. wrote:
    > Znajoma zakupila dzis w firmie Komputronik karte graficzna na zlaczu AGP
    > (dla scislosci). W manualu plyty glownej byla informacje, ze takie zlacze
    > jest, jednak po rozkreceniu kompa okazalo sie ze brak AGP.
    > Teraz moze miec problem.
    > Mozecie poradzic jakich argumentow / paragrafow uzyc, aby zwrocic towar.

    Wytłumaczyć sytuacje i ładnie poprosić.

    > W gwarancji znajduje sie infomacji iz "Towar zakupiony nie podlega
    > zwrotowi."
    > Wydaje mi sie byc to smieszne poniewaz z tego co sie orietuje o ile
    > zakupiony towar nie zostal odpakowany mozna go zwrocic w okresie 7 - 10 dni
    > od daty zakupu za okazaniem paragonu lub faktury.

    10 dni i to tylko przy zakupie drogą wysyłkową. W innym przypadku jeśli
    towar posiada wady a i to nie tak łatwo.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1