    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Date: Tue, 8 Jul 2008 23:21:02 +0100

    wiadomości news:g50ckt$pok$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał

    > A tobie się to podoba i nosisz majty które wcześniej przez pięć dni nosił
    > jakiś lump?

    Tak, i uzywam prezerwatywy jak to ktos wczesniej napisal... Zadowolony?

    > A producenta nie obowiązuje rachunek ekonomiczny?

    Jak nie wyrabia, zwasze moze zamknac biznes... czy prowadzenie biznesu to
    przymus?

    > Swoje produkty ma za darmo i może sobie pozwolić
    > na złomowanie dowolnej ich ilości?

    Jak wyzej. Slabi, producenci robiacy buble wyleca... zal ci ich?

    > I jakieś studenciaki biorą ten namiot na pięć dni, potem inni
    > na kolejne i tak dalej. W kasie sklepu pieniędzy nie przybywa
    > a towar coraz bardziej zużyty.

    Caly swiat tak robi, dlatego dzis nikt juz nie produkuje namiotow, poza
    polska.

    > A jak ty przyjdziesz *kupić* namiot dla siebie to co, weźmiesz
    > ten wymęczony przez cwaniaków czy jednak zażądasz nówki nie śmiganej?

    Jesli zobacze, ze byl uzywany - oddam - moge, mam do tego prawo, bez podania
    przyczyny... widzisz jak to dziala!