  • Data: 2008-07-09 06:09:00
    Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    swen napisał(a):

    [...]

    > Jesli zobacze, ze byl uzywany - oddam - moge, mam do tego prawo, bez podania
    > przyczyny... widzisz jak to dziala!

    Im dłużej czytam ten wątek tym coraz bardziej wydaje mi się, że Ty
    opisujesz jakąś fantastyczną rzeczywistość, która istnieje wyłącznie w
    Twojej głowie.

    Konkretnie chodzi o to, że w krajach anglosaskich faktycznie sklepy
    przyjmują zwroty niewadliwego towaru (ale też bardzo dbają przy tym o
    to, żeby towar zwracany nadawał się do sprzedaży) to nie jest tam to
    wymóg prawny tylko efekt działania wolnego rynku i konkurencji. Co
    pośrednio oznacza, że cała ta operacja jest wliczona w ceny.

    Dodam przy okazji, że np w UK zgodnie z prawem stracisz prawo zwrotu
    wadliwego towaru jeżeli po odkryciu jego wady będziesz nadal go używać
    lub samemu próbujesz go naprawić...

    j.