  • Data: 2006-05-08 11:41:41
    Temat: Re: "Zwrot nie jest możliwy" - co o tym sądzicie?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User napisał(a):

    > No właśnie :-) Mówiąc "aukcja" miałem na myśli "Kup teraz" :-) Nie
    > napisałem tego, ale wydawało mi się oczywiste że na koncie firmowym
    > raczej nie może być innych aukcji :-)

    Jak udowodnisz, ze aukcja z opjca 'kup teraz' nie jest aukcja w
    rozumieniu przepisow prawa?

    > Czyli dobrze mówiłem. A co jeśli po zakupie na aukcji "Kup teraz" okaże
    > się że otrzymany towar mi nie odpowiada, a sklep nie zmieni zdania w
    > kwestii zwrotu towaru?

    Sklep powie, ze to byla aukcja i co za tym idzie przepisy o zwrocie nie
    maja tu zastosowania, Ty powiesz, ze to nie byla auckja - i wracamy do
    pytania o to co to jest aukcja :)

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)