eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Zwrot nie jest możliwy" - co o tym sądzicie? › Re: "Zwrot nie jest możliwy" - co o tym sądzicie?
  • Data: 2006-05-08 14:28:14
    Temat: Re: "Zwrot nie jest możliwy" - co o tym sądzicie?
    Od: "DS" <s...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    A co jesli kupuję towar (sklep internetowy Lupoline) - i jest napisane, że
    "towar z wyprzedaży nie podlega zwrotowi". To zgodne z prawem, czy mimo to
    mam prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni?

    Użytkownik "User" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:e3n7vm$7fj$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > tak się zastanawiam czy zachowanie sklepu byłoby zgodne z prawem.
    > Moim zdaniem nie, ale...
    >
    > Piszę list do jednego z większych polskich autoryzowanych salonów
    > sprzedaży markowych odzieży firm tj. Adidas, Nike, Reebok.
    >
    >
    >
    > Ja: Jestem zainteresowany zakupem okularów wystawionych na aukcji Allegro.
    > Rozumiem że w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki będę mógł je
    > zwrócić jeśli nie spełnią one moich oczekiwań, zgodnie z obowiązującym w
    > PL prawem?
    >
    > Oni: Forma aukcji nie przewiduje takiej możliwości
    >
    > Ja: Ale to jest sprzeczne z prawami konsumenta, które mówią iż kupując
    > towar "na odległość", czyli na przykład na aukcji Allegro, mogę zwrócić
    > towar jeśli nie spełni on moich oczekiwań w terminie do 10 dni od daty
    > zakupu. Rozumiem że pański sklep odmówił by mi zwrotu pieniędzy po
    > odesłaniu towaru. Oczywiście nie mówię tutaj o towarze używanym czy
    > zniszczonym. Być może źle pan mnie zrozumiał?
    >
    > Przypomnę może jeszcze, iż ostatnio kupowałem u państwa buty Adidasa,
    > wówczas nie było żadnych problemów z dogadaniem się, a i - co na szczęście
    > się nie zdarzyło się - buty okazały się idealnie pasujące na moją nogę i
    > nie musiałem ich wymieniać na inny rozmiar Nie mniej jednak zgodzili się
    > państwo na wymianę w poprzedniej aukcji, gdyby coś było nie tak.
    >
    > Oni: Kupując towar na aukcji zgadza się Pan na warunki jakie podane sa w
    > opisie aukcji. Z wymiana butow na inny rozmiar nie ma problemu, w
    > przypadku zakupu okularow nie ma rozmiarow wiec nie ma możliwości wymiany
    >
    > Ja: W ten sposób to pan może sobie napisać co tylko chce w opisie aukcji,
    > ale nie znaczy to że to będzie zgodne z PRAWEM! Albo jest pan tak uparty
    > (nie wiem z jakiego powodu?) albo
    > rzeczywiście się nie zrozumieliśmy. Nie interesuje mnie wymiana - jeśli w
    > ogóle - na inny rozmiar, bo rozumiem że macie tylko jeden w sklepie.
    > Chodziło mi o WYMIANĘ na inny MODEL okularów bądź ZWROT GOTÓWKI, w
    > przypadku gdy okulary mi się nie spodobają i nie będą na mnie pasować i
    > oczywiście zostaną zwrócone na mój koszt do państwa nowe, nie uszkodzone,
    > oryginalnie zapakowane, z metkami, itd, itd.
    >
    > No chyba przyzna mi pan rację że zdjęcia nie zawsze oddają 100%
    > rzeczywistości, a poza tym wydaje mi się że jako sklep z taką tradycją
    > powinniście brać pod uwagę także sugestie swoich STAŁYCH KLIENTÓW, a
    > ja się do nich zaliczam.
    >
    > Oni: Pana sugestia jako klienta zostala przekazana moim przelozonym Zwrot
    > nie jest możliwy.
    >
    >
    >
    > No i co o tym myślicie?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1