  • Data: 2006-12-05 18:45:23
    Temat: Re: Zwolnienie a sąd
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mirekk napisał(a):

    > Jak wyżej pisalem - każdy lekarz wyda zwolnienie na uzasadnione żadanie
    > pacjenta. Renta jest legalna. Dwa razy pojechałem, bo czułem się dobrze, a
    > jednocześnie byłem pewny,że wszystko się wyjaśni w ciągu dwóch rozpraw.
    > Niestety - stan zdrowia się czasem pogarsza - nie słyszałeś o tym?!

    Słyszałem, dlatego się pytałem czy stało się coś potem.

    > A inwalidy nie stać na drogie podróże.

    A kogo stać? Kulczyka?

    > Widzę, że ty już mnie skazałeś??

    Nieprawda. Dla potrzeb rozmowy tylko założyłem że jesteś winny. Tylko
    około 2% tych co do których wniesiono akt oskarżenia okazuje sie
    niewinnymi. Więc założenie że jesteś winny jest bardziej prawdopodobne.
    A skaże cię bądź nie, sąd.

    > To jesteś szybszy i lepszy niż sąd, bo ten przynajmniej dowodów szuka.

    Dowody to powinien przedstawić oskarżyciel, a nie sąd ich szukać.

    > Tłumaczę,że nie jestem winny, więc skoro nic złego nie zrobiłem, to co
    > miałem myśleć w tym momencie, którego ni było, szanowny panie Sokratesie czy
    > Kancie?

    To takie moje założenie że jesteś winny. Wynikające ze statystyk.
    Jak by wystarczyło powiedzieć "jestem niewinny", to nikogo by nie skazano.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam