  • Data: 2006-12-05 21:14:27
    Temat: Re: Zwolnienie a sąd
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mirekk napisał(a):
    .

    > I prowadzi sprawę pod moją nieobecność, gdyby moja obecnośc była konieczna
    > to pewnie już dawno sąd zastosował by areszt!! Wystarczyło by przydzielić
    > obrońcę z urzędu i sprawa była by załatwiona.

    Obrońca z urzędu nic nie zmienia. Albo sąd uznaje twój udział w
    rozprawie za konieczny albo nie. Co ma do tego obrońca?
    Byłeś na rozprawie, to sąd powinien powiedzieć, czy twój udział w
    dalszej rozprawie uznaje za konieczny czy nie.
    A i przed aresztem to najpierw cię doprowadzą. Będziesz miał tani transport.

    > Tak, że widzisz , nie zależy mi na przedłużaniu rozprawy, a raczej na jak
    najszybszym jej
    > zakończeniu z poszanowaniem moich praw konstytucyjnych!!

    Szczerze mówiąc, nie widze tego w twych słowach.

    Szkoda dalej gadać. Albo przedstawiasz zaświadczenie od uprawnionego
    lekarza - i to może być lekarz z twojego okręgu - albo jedziesz na
    rozprawę. Koniec dyskusji.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam