    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zrzutka na serwer a prawo
    Date: Wed, 14 Jan 2009 11:58:38 +0100

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Popatrz tak - nie wiedzieć czemu, wszystkim (przepraszam :), "wszystkim")
    > zaraz przychodzi do głowy że przelewacz pieniędzy prowadzi
    > niezarejestrowaną DG.
    > IMO zdecydowanie przesada. Trzeba by wykazać że cel jest
    > gospodarczy.
    > Ale skoro "nielegalna DG" wydaje się być czymś naturalnym,
    > to dlaczego nie niezarejestrowane stowarzyszenie?

    Nie wszystkim, tylko mvoicemowi.

    I mvoicem wie że to nie jest DG, ale przewiduje że taka będzie pierwsza myśl
    smutnego pana z czarną teczką, zaś cechy zewnętrzne tego wszystkiego nie
    obalają DGowość tego.

    Ale mi przychodzi do głowy następująca rzecz - taka rada rodziców działająca
    w szkole, też jak coś kupuje to nie kupuje jako osoba prawna typu "rada
    rodziców", tylko jako jej wszyscy członkowie solidarnie.

    Wobec tego, może wystarczy znaleźć hostingodawcę który po stronie klienta
    zechce wpisać kilkadziesiąt/set/tysięcy :) nazwisk, i sprawa załatwiona?

    p. m.