    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zrzutka na serwer a prawo
    Date: Tue, 13 Jan 2009 09:34:08 +0100

    On Mon, 12 Jan 2009, mvoicem wrote:

    > Wręcz przeciwnie (IMHO), prowadzi, tylko jej nie zarejestrował(a?).

    ...na określony statutem (a nie ofertą) cel...

    > Z samego faktu że nie ma określonej ceny nie można wnosić że nie ma
    > sprzedaży.

    Pesymistycznie zakładasz prowadzenie DG.
    A co z wersją że mamy niezarejestrowane stowarzyszenie i dlaczego
    nie tak (a nie że zaraz DG, skoro *da się udowodnić* że wpłaty
    nie były zbierane celem *zarobku*, a właśnie cel zarobkowy jest
    podstawą większości definicji DG - tych ustawowych)?

    A tak okołotematycznie.
    Polska zginie w nadmiarze regulacji niezbędnych zeby kiwnąć palcem.
    Przypominam że nie ma np. zwolnień podatkowych przy drobnych przypadkach
    niedopłatnych świadczeń (w odróżnieniu od np. darowizn, zwolnionych
    do całkiem poważnej kwoty): przeprowadzenie osoby niedołężnej przez
    jezdnię powoduje więc powstanie nieodpłatnego przychodu...
    Przynajmniej zgodnie z ustawą.

    pzdr, Gotfryd