  • Data: 2009-01-13 14:06:22
    Temat: Re: Zrzutka na serwer a prawo
    Od: "maranta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gkhort$s21$1@newsfeed.onet.pl...

    > Dla mnie stwierdzenie że albo płącicie albo przestaję prowadzić forum,
    > nosi
    > znamiona oferty.

    Nie dokładnie tak...

    Firma LiveNet zablokowała dostęp do forum, pomimo opłaconej usługi i jako
    jedyną alternatywę dała wykupienie dedyka.

    Napisałam o tym na blogu- z braku forum- i spytałam co robić.

    W tej sytuacji dla mnie jedyne rozwiązanie to zamknięcie forum.

    Użytkownicy nie zgodzili się na zamknięcie i jednogłośnie powiedzieli, ze
    sami sobie opłacą serwer (inicjatywa nie wyszła ode mnie).

    Koniec kropka.

    Zarówno ja jak i LiveNet jak i użytkownicy forum wiemy, że faktycznymi
    właścicielami tego dedyka są użytkownicy forum (ja również do składki się
    dorzucam).

    Nie mam z tego żadnych korzyści a wręcz przeciwnie.

    Być może w tej chwili uda się toto oddać pod skrzydła jakiejś firmy, może...