  • Data: 2009-01-13 08:28:24
    Temat: Re: Zrzutka na serwer a prawo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Jan 2009, s...@a...pl wrote:

    > Jeśli nie ma takiej oferty, nie prowadzi DG w tym zakresie, a ludzie
    > *dobrowolnie i dowolną kwotę* mu przelewają to wydaje mi sie, że nie ma tu
    > miejsca sprzedaż.

    Ano jest problem - nie ma jasnej regulacji dla "wspólnego korzystania
    z usługi", szczególnie jeśli koszty rozłożone są hm... jakoś.
    W przypadku współwłasności (np. rzeczy) sprawa jest jasna - jest
    przepis że współwłaściciele wspólnie pokrywają i już.

    > Wg mnie jest to darowizna.

    Zdecydowanie nie.
    Darowizna jest *na rzecz* obdarowanego, a nie tylko na jego konto :D
    Ale ze zdaniem przeciwnym też popolemizuję ;)

    Zwyczajnie w przepisach brakuje regulacji pozwaląjacej prosto
    rozwiązać takie przypadki bez zbędnej papierkologii :(

    pzdr, Gotfryd