  • Data: 2009-01-13 10:05:13
    Temat: Re: Zrzutka na serwer a prawo
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...na określony statutem (a nie ofertą) cel...

    Dla mnie stwierdzenie że albo płącicie albo przestaję prowadzić forum, nosi
    znamiona oferty.

    > Pesymistycznie zakładasz prowadzenie DG.

    Bo IMHO w tym przypadku należy pesymistycznie patrzeć na sprawę.

    > A co z wersją że mamy niezarejestrowane stowarzyszenie i dlaczego
    > nie tak (a nie że zaraz DG, skoro *da się udowodnić* że wpłaty
    > nie były zbierane celem *zarobku*, a właśnie cel zarobkowy jest
    > podstawą większości definicji DG - tych ustawowych)?

    Da się udowodnić że zbierający tak twierdzi że nie jest celem :).

    Jakby pytający miał ze 5 współsponsorów, to dałoby się wspólnie wykupić
    usługę (chociaż pewnie by był delikatny problem z wpisaniem ich wszystkich
    w formularz rejestracyjny hostingodawcy). Ale skoro współforumowiczów jest
    grubo więcej, to cienko to widzę.

    Prosto i legalnie się IMHO nie da. Pozostaje nielegalnie ale prosto i
    niskowykrywalnie :).

    > A tak okołotematycznie.
    > Polska zginie w nadmiarze regulacji niezbędnych zeby kiwnąć palcem.

    Nie zginie - prawo sobie a życie (na szczęście) sobie.

    p. m.