    From: "maranta" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zrzutka na serwer a prawo
    Date: Thu, 8 Jan 2009 08:46:55 +0100

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gk3hsa$eci$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "atna" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem o jakie forum chodzi ale mozna tez poszukac sponsora, jesli to
    > jest calkowicie legalne to nie powinno byc problemu za drobna reklame...
    > sam sponsoruje kilka dosc duzych forow.

    Dziękuję za odpowiedź.
    W tej chwili próbujemy z reklamami google- zobaczymy jak będzie.
    Szczerze- nie wiem na ile legalne jest umieszczanie płatnych reklam na
    forum???

    Powiem tak- forum jest tu http://maranta.livenet.pl/forum
    Co, jak i dlaczego opisałam na blogu w czasie kiedy forum nam zablokowali-
    http://maranta.blox.pl/2008/12/Forum-u-maranty-czy-t
    o-juz-koniec.html
    Dalsza część już na forum-
    http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?t=5258
    &start=0
    W trakcie dyskusji na blogu padła myśl o stowarzyszeniu, dyskusję
    kontynuujemy już na forum, gdy ruszyło na dedyku-
    http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?p=1874
    16#187416 widać w którym
    miejscu utknęliśmy
    Nieszczęsny admin tego forum, to oczywiście ja... (oj, nieszczęsnym
    wyłącznie z powodu tych problemów, poza tym mam wiele radości i takiej
    sympatii od ludzi jaką ostatnio spotykam od urzytkowników, to nigdy nie
    czułam).
    Kilka dni temu wzięłam do pomocy drugą adminkę, ale póki co ona na razie
    wprawia się i rozgląda w panelu administracyjnym forum, dostęp do serwera,
    baz danych itd to jeszcze daleka droga. Ważne, ze dziewczyna ma chęci i jest
    zdolna, szybko się uczy.
    W tej chwili dzięki zrzutce na indywidualne konto LiveNet uzbierałyśmy ponad
    półroczną opłatę serwera.
    Na razie zrzutkę zatrzymałam do czerwca.

    Zwyczajnie chcę wiedzieć czy wszystko to jest legalne.

    Wolałabym inne konto, w tej chwili każdy kto wpłacił informuje o tym na
    forum- kiedy i ile. Dzięki temu mam jakąś luźną kontrolę nad tym kontem,
    gdyby nie to..., no dostałam info, ze mamy opłacony serwer do kwietnia gdy
    tymczasem uzbierałyśmy do lipca- czyli ponad 500zł więcej. Wierzę, ze admin
    się pomylił zwyczajnie.
    Jednak nie dziwię się użytkownikom forum, że są do tego sposobu wpłat bardzo
    nieufni.
    Tylko, ze to jest jedyne dobre rozwiązanie, które mogłam tak na szybko
    wymyślić, nie chciałam zbiórki na moje własne konto...

    Pozdrawiam, Ania