eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK] › Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    From: armar <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    Date: Sun, 01 Feb 2009 12:42:18 +0100

    gazebo pisze:

    > a co chciales osiagnac na tej grupie? jak dla mnie to dalej kit

    Zwróciłem się do żony per "kurwo" (oczywiście nie przy dzieciach),
    co teraz będzie badane przez Sąd na okoliczność
    popełnienia przestępstwa z art 216 KK.
    Postępowanie wniosła prokuratura w związku z jej zgłoszeniem
    (tzw "Niebieską Linią") - co wyklucza jakiekolwiek
    obciążenie oskarżycielki zarówno od strony finansowej
    (wniesienie pozwu z oskarżenia prywatnego wiąże się
    z opłatami zarówno samej sprawy, jak i adwokata),
    jak i czasowej - występuje w roli oskarżyciela posiłkowego,
    więc nie uczestniczy w każdej z rozpraw, a ja musiałem być na każdej
    z ~12 rozpraw jako oskarżony (spędzanie urlopów w sądzie
    nie jest miłe, a adwokaci też muszą zarobić).
    Przedstawiam więc możliwość uprzykrzania życia przez byłą małżonkę,
    w sposób dla niej bezkarny (chyba, że mój adwokat czegoś nie wie).

    Przy okazji zwróciłem uwagę na fakt, że słowo "kurwa",
    choć jest jak najbardziej prawidłowe do określenia tego typu zachowań,
    oraz można je usłyszeć praktycznie wszędzie, gdyż zwyczajowo jest
    używane nawet jako znak interpunkcyjny (w pewnych środowiskach
    nawet w sali sejmowej), to jednak może się przytrafić,
    że kobieta poczuje się obrażona i prokuratura (oraz Sąd Okręgowy)
    uzna użycie tego wyrazu jako pretekst do gnębienia obywateli,
    którym taka "przygoda" się przytrafiła (pomijając przyczyny).

    Myślę, że ten wątek przyczyni sie do poznania innych słów
    określających kobiety współżyjące pozamałżeńsko
    (a nie podpadających pod art 216 KK), co przyczyni się
    do zmniejszenia ilości takich spraw jak moja,
    a tym samym polepszy szybkość pracy sądów.

    Przy okazji liczę na to, że może się rozwinąć dyskusja
    w takim kierunku, który byłby pomocny dla mnie.

    --
    Pozdrawia Marek