  • Data: 2010-02-01 13:12:16
    Temat: Re: Znowu o biednym piekarzu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail m...@e...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > http://polskalokalna.pl/wiadomosci/dolnoslaskie/legn
    ica/news/rozdawal-c
> [...]
    > itp itd.
    >
    > Zastanawia mnie tylko jedno.
    >
    > US mógł sprawdzić VAT najdalej 5 lat wstecz.
    > Ile piekarz rozdał tego chleba, że VAT od tego wyniósł 254tys?
    > Chleb jest ovatowany na 7%.
    > Nawet jeżeli odejmiemy 30% sankcji (w stu), uwzględnimy odsetki, nijak
    > się to nie chce kupy trzymać.
    > Jak wielka musiałaby być ta piekarnia, żeby z dziennej produkcji która
    > pozostaje niesprzedana (a podobno takie właśnie pieczywo było
    > rozdawane) narósł taki VAT??
    > Ktoś się chce pobawić w matematykę? Tak z ciekawości?

    to co teraz napisze, to taka powtarzana plotka, ale gdzies obiło mi sie o
    uszy, ze to tylko dobrze obudowana historia o gosciu ktory sprzedawał bez
    rejestrowania sprzedazy na kasie.
    A to całe rozdawnictwo to był tylko jakis ułamek jego działalnosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.