  • Data: 2005-02-03 22:10:53
    Temat: Re: Znowu WKU- student rocznik 86
    Od: "Alchemik" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hehe - nie panikuj. Najpierw sie zastanów dlaczego nie zostałeś
    > dopuszczony
    > do sesji. Może da się to jeszcze jakoś odkręcić, dogadać i dopuszczą Cię
    > do
    > tej sesji;) A jak dopuszczą to potem możesz mieć jedno przedłużenie,
    > drugie
    > i ostatecznie warunek. Powinno się przedłużyć do kwietnia. Jak zaliczysz
    > spoko - jak nie to chyba i tak wojsko się nie wyrobi.

    Dzięki Wam za słowa otuchy ;-) Do sesji mnie nie dopuścili bo nie zdałem
    kolokwium, ale mam jeszcze jedną poprawkę- jak ją zdam do dopuszczą mnie do
    sesji poprawkowej, ale na to bym nie liczył.

    > A poza tym to chyba idąc nie swoim rocznikiem to ten rok masz w zapasie i
    > chyba nikt tego nie będzie sprawdzał (tzn że masz już maturę i nie
    > studiujesz rok wcześniej). Ja też szedłem rok wcześniej i wszyscy na I
    > roku
    > dostawali info z woja o konieczności potwierdzenia, że studiują a ja nie.
    > drugiej strony ja mam kat. D, ale dostałem ją dopiero na studiach bo
    > wcześniej mnie nie potrzebowali.

    No tak, nikt tego nie będzie sprawdzał, ale chyba dostałeś wezwanie do
    Komisji Poborowej na badania itp aby wyrobili Ci książeczkę wojskową- moi
    kumple w liceum mieli to gdzieś w marcu i musieli przynieść papierek
    stwierdzający wykształcenie lub pobieranie nauki. I tego się właśnie
    obawiam.