  • Data: 2024-01-22 21:45:17
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Jan 2024 20:43:30 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Powinien wg tego, co tu piszecie.

    > Jak nie ma lepszego pomysłu...

    > Te dane dostajesz, gdy są początki połączeń.

    Jesli dobrze opisujesz procedurę, to jakis dyżurny czy prowadzący
    funkcjonariusz pisze emaila do "wojewódzkiej" z prośbą o ustalenie
    lokalizacji, tam drugi w wolnej chwili ustala, odsyła, i na tym się
    kończy.
    Nikt sie nie będzie bawił w sprawdzanie, czy się przemieszcza czy nie.

    No ale moze jak 360 chlopa biega po polu, a mróż mrozi, to sie
    korzysta z lepszych sposobów.

    > Jeśli ma oryginalny sygnał.

    Owszem.

    > Nie. Oni nie mają.