  • Data: 2024-01-23 01:28:32
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-01-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dokładnie to przypomina - samochód w lizingu. Jest opłacony z góry,
    > dodatkowo kosztuje w zasadzie tylko paliwo i kierowcę (w przypadku
    > policji również opłaconego z góry) i ma jeździć a nie stać bo za to
    > zostało zapłacone żeby był używany.

    Tyle, że tu słuzby mają być dostępne, zwarte, gotowe, bo jak nie są to
    coś poważnego stac sie może.

    > Sytuacja jest krytyczna od zawsze. I będzie krytyczna dopóki nie zmieni
    > się wymaganie kierownictwa. W zusie czy urzędzie skarbowym też się nie
    > dało a obecnie się da załatwić bez godzinnego oczekiwania i całkiem
    > profesjonalnie i na ile się da przebywać choćby w okolicy tych gmachów
    > przyjemnie.

    Zobaczymy czy coś sie bedzie tu zmieniać. Na razie choć tyle, że ruszył
    walec na Szymczyka.
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,306
    20334,wybuch-granatnika-na-komendzie-szef-mswia-miel
    ismy-do-czynienia.html

    > Absolutnie nie. Masz jeden i na tym się skupmy. Jak jest potrzebny to go
    > używasz (nawet jeśli się okaże że jednak by się obeszło bez) a nie
    > oszczędzasz go bo nie masz drugiego.

    Ale ja nie oszczędzam. Skąd Ci się to oszczędzanie wzięło. Wręcz
    przeciwnie, stąd moja teza, że są to wydatki.

    > Nie o tym rozmawiamy a o jakieś teorii jakoby na ich nieużywaniu dało
    > się zaoszczędzić (znacząco). Otóż nie - nie da się - są opłacone z góry
    > i tak muszą mieć przeglądy co rok i koszt ich nieużycia przekracza
    > znacząco koszt użycia.

    Nie moja teoria.

    > A przede wszystkim na wpłynąć na wąsatych cieciów, co bronią użycia AED
    > bo to kosztuje i kto zapłaci.

    Oczywiście.

    --
    Marcin