  • Data: 2024-01-23 06:46:37
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle, że tu słuzby mają być dostępne, zwarte, gotowe, bo jak nie są to
    > coś poważnego stac sie może.

    Gotowe do czego? Przypadkiem nie do działania? Jak nie działają to
    znaczy że nie są gotowe bo liczy się efekt.

    > Zobaczymy czy coś sie bedzie tu zmieniać. Na razie choć tyle, że ruszył
    > walec na Szymczyka.

    Zmiana na stanowisku komendanta głównego z kretyna co rozpierdolił
    komendę z blutufa i tłumaczył się że myślał że to urządzeniez aktywnym
    interfejsem sieciowym dostarczone przez obce służby i dlatego odpalił je
    u siebie w gabinecie jest warunkiem koniecznym ale niestety nie
    wystarczającym. Nie wiem czy należy to rozpatrywać w kategorii jakiegoś
    wielkiego sukcesu. On powinien wylecieć bezpośredniu po zdarzeniu. To że
    w końcu podał się do dymisji i poszedł na emkę a nie spotkanie z
    prokuratorem jest kurwa porażką a nie żadnym sukcesem.

    > Ale ja nie oszczędzam. Skąd Ci się to oszczędzanie wzięło. Wręcz
    > przeciwnie, stąd moja teza, że są to wydatki.

    Dyskutujemy o kosztach akcji - ja twierdzę że to w sumie tylko paliwo, i
    dieta dla policjantów, ty że to konkretne koszy - więc jakby nie
    pojechali to by tych kosztów nie było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!