  • Data: 2024-01-17 21:03:23
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2024 o 17:31, Shrek pisze:

    > Kurwa, nie wiem co jeszcze można powiedzieć...

    Uderzyć się w pierś, że wypisywanie głupot, że Policja może ten telefon
    namierzyć do metra powoduje, że ludziom się wydaje, że tak jest. Nie
    jest tak i w Andrychowie to nadal by nic nie dało - ale Ty wiesz lepiej.
    Tu mamy tragedię nakręcaną tym ze Policja mogła, a nie namierzyła. Nie
    będę ponownie pisał, czy mogła i dlaczego nie.

    I dlatego się pieniaczę, że piszesz takie rzeczy. Nie to, by mi zależało
    na tym, by postawić na swoim. Nawet mi nie zależy na Twojej opinii. Po
    prostu dostrzegam zagrożenie wywołane takimi wpisami i tyle. To nie jest
    wina Policji tylko po prostu fizyka. Z fizyką - wiadomo - nie da się
    wygrać. Będzie śledztwo może się dowiemy, co ustalono.

    Prawda o poszukiwaniach jest taka, że jak się już znajdzie, to każdy
    wiedział, że w tym miejscu należy szukać w pierwszej kolejności.
    Problemem jest by to wymyślić wówczas, jak się szuka.
    --
    (~) Robert Tomasik