  • Data: 2024-01-17 21:22:12
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2024 o 20:56, J.F pisze:

    > Trudno, zeby występowali o twoje dane, zanim jeszcze zostaniesz
    > podejrzanym :-)

    Dlaczego? Myślałem że rozmawiamy o poszukiwaniach zaginionego. Wtedy
    ustalenie gdzie jest jego telefon wydaje się jedną z pierwszych rzeczy
    do sprawdzenia,

    > Gorzej, ze w pilnym przypadku zaginięcia też nie występuje ...
    > Robert tłumaczył czemu tak powoli ...

    Czemu?

    > No np uzyskasz lokalizacje zaraz po rozmowie, czy jeszcze nawet w
    > czasie rozmowy, a nie np na drugi dzień.

    Z tym po rozmowie to zdaje się też bardzo niejasno pisał.

    Jest jeszcze jeden problem z robertem - jak już napisałem na końcu dnia
    okazuje się że zwykle mija się z prawdą w stopniu znacznym. Także
    naprawdę to nic nie wiemy, poza tym że robert się miotał między nie ma
    sensu i tak by nie pomogło a poza tym się nie da. Czyli typowy kulson
    jest typowy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!